C.N.F.P.A. MEMBRU CATEGORIA

  

CNFPA MEMBRU ENSSEE

  

YOUR EUROPE

 

 

 

   

AUTOR
   Ec. Ioana Cristea
Prof. Daniel Mitrea
Prof. Florin Boboc

Pret 5 lei - Stoc 0

DESPRE ACEASTA CARTE
   Prof. Daniel Mitrea si Prof. Florin Boboc, coordonat de catre ec. Ioana Cristea, au realizat o culegere de lectii intr-un domeniu de pionerat in sportul romanesc. Pornindu-se de la principiile, tezele si conceptele stiintelor economice, autorii au alcatuit o carte unitara in continut rationalizand teoria economica a marketing-ului, coborand-o in coordonatele de marketing ale structurii sportului. Culegerea de lectii urmareste problemele concrete ale comportamentului structurilor sportului, care trebuie sa-si inscrie activitatea in spiritul marketing-ului si sa opereze cu instrumentarul sau. Fata de universul, practic nelimitat, al situatiilor in care se pot afla specialistii domeniului sportiv, ca operatori economici, lucrarea prin dimensiunile sale limitate, prezinta un restrans set de probleme si cazuri, insa cele mai frecvente si mai semnificative.

CUPRINS
 
CUPRINS
CUVANT INAINTE.....7
CAPITOLUL INTRODUCTIV.....9
-Institutii si organisme de marketing.....10
-Universalitatea marketingului.....11
-Necesitatea marketingului sportiv.....12
CAPITOLUL I
ROLUL INFORMATIEI IN MAFKETING.....30
-Aprecierea componentelor si importanta unui sistem informational de marketing.....30
-Cunoasterea surselor interne de date aflate la dispozitia oricareiorganizatii sportive.....33
-Intelegerea diferitelor metode de cercetare disponibile pentru culegerea de informatii din afara organizariei.....47
CAPITOLUL II
SPONSORIZAREA IN SPORT
-Sponsorizarea activitatii sportive.....52
-Particularitati ale contractelor de sponsorizare in sport.....55
CAPITOLUL III
MARKETINGUL DIRECT
-Formularea unei politici unitare de marketing.....63
-Marketingul direct si imaginea sportiva.....65
-Promovarea si vanzarea imaginii sportive.....68
-Structura si organigrama marketingului sportiv.....70
CAPITOLUL IV
COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE SPORT
-Recunoasterea diferentelor dintre socializare, implicare si angajarepentru consumatorii de sport.....79
-Intelegerea diferitilor factori individuali si de mediu caremodeleaza implicarea si angajarea consumatorului de sport.....82
-Intelegerea procesului decizional al consumatorului de sport.....93
BIBLIOGRAFIE.....96

 

 



 

       
 

  Prima pagina

  Despre noi

  Conducere

  Activitate

  Curs formare antrenori doi ani

  Cursuri Calificari

  Promovare Antrenori

  Curs formare antrenori un an

  Recunoastere titluri

  Subcomitet sectorial sport

  Evidenta antrenori

  Publicatii

  Noutati

  Anunturi

  Contact

   
VIZITE:   2086368