|   
                 
                  In  perioada 30.08 – 04.09.2007 dl director Ilie Adrian Mihai a participat la Conferinta mondiala a antrenorilor si la Adunarea generala a Consiliului international de formare a antrenorilor care s-au desfasurat in China – Beijing. 
 La reuniune au fast prezenti delegati din aproximativ 30 de state din intreaga lume, fiind prezenti reprezentanti din cadrul organismelor implicate in formarea antrenorilor: Institutii nationale de formare a antrenorilor, Universitati de educatie fizica si sport, Federatii Sportive Europene, Solidaritatea Olimpica Intemationala, etc. 
 Obiectivele Conferintei de la Beijing au fost:
 •	Elaborarea unui cadru global pentru formarea antrenorilor;
 •	Aspectele etice ale antrenamentului si educarii antrenorilor;
 •	Legaturile dintre sportivi si modelele de antrenori;
 •	Pregatirea antrenorilor de elita si a antrenorilor pentru tineri;
 •	Noi cercetari in antrenament si educarea antrenorilor;
 •	Informarea si educarea organizatiilor sportive si a antrenorilor cu privire la standardele comportamentului etic si crearea mecanismelor necesare monitorizarii respectarii lor;
 •	Identificarea, dezvoltarea si evaluarea competentelor antrenorilor la toate 	nivelurile de antrenament;
 •	Educarea antrenorilor intr-o maniera care sa le permita sa aplice cu incredere teoria in practica antrenamentului si sa indeplineasca cerintele sportivilor antrenati.
 •	Sa se asigure faptul ca guvernele, sportul  si o mare parte a comunitatii sportive recunosc, inteleg  si constientizeaza rolul vital al antrenorului in dezvoltarea sportului la toate nivelurile;
 •	Adoptarea unei filozofii care promoveaza si sprijina antrenamentul centrat pe sportiv si a unei educatii centrate pe antrenor si dezvoltarea profesionala;
 •	Sa se permita antrenorilor sa acceseze si sa comunice prin intermediul instrumentelor cunoasterii antrenamentului si a modelelor de buna practica intr-o maniera care sa accelereze si sa sprijine invatarea permanenta si dezvoltarea;
 •	Largirea accesului la educatia antrenorilor si dezvoltarea oportunitatilor profesionale si, in acelasi timp, mentinerea calitatii, cerintelor, aplicarii si rezultatelor;
 •	Dezvoltarea unor sisteme care sa incurajeze si sa sprijine invatarea continua si dezvoltarea profesionala a antrenorilor pe baza identificarii si raspunderii la cerintele individului;
 •	Sa se lucreze la dezvoltarea si castigarea recunoasterii antrenorului ca profesie.
 •	Dezvoltarea unui sistem de educatie care sa sprijine invatarea deschisa  si sa permita antrenorilor sa studieze la timpul, momentul si cu frecventa aflate la libera lor alegere.
 Lucrarile s-au desfasurat atat in plen cat si in paralel pe diverse teme: Programe si sisteme de formare a antrenorilor la care dl. director a  prezentat sitemul national de formare a antrenorilor din Romania - Structura standardul de pregatire profesionala a antrenorilor care a fost tradus si in limba chineza si publicat in revista conferintei.
 In cea de a dona zi de conferinta a  prezentat sistemul national de promovare si clasificare in Romania care deasemeni a fost publicat in revista.
 Atat sistemul de formare a antrenorilor cat si sistemul de clasificare si promovare a antrenorilor prezentate s-au bucurat de o audienta mare, primind invitatii de a le prezenta si la alte conferinte internationale din alte tari, fapt ce denota ca sistemul romanese de formare a antrenorilor cat si cel de clasificare si promovare sunt printre cele mai bune sisteme de formare si clasificare a antrenorilor din lume.
 Presedintele Consiliului European al antrenorilor, dl. Pat Duffy a prezentat continutul conventiei de la Rio Maior aceasta bucurandu-se de un succes la nivel international.
 La adunarea generala a I.C.C.E. au fost prezentate rapoartele presedintelui, secretarului general, a trezorierului precum si cel al vicepresedintilor pe continente, au fost alesi directori pentru posturile vacante din conducerea I.C.C.E. precum si alte probleme legate de activitatea I.C.C.E.
                | 
           
                 
             
             
                  |